mandag den 28. september 2009

Holder cenverse endnu?

Jeg synes stadig converse "All Star" er en fed sko, og den er helt sikkert langt fra gået af mode. Jeg er bare træt af den bliver misbrugt sådan. Det er virkelig en sko der går til meget tøj og det virker som om alle der ikke lige ved hvad de skal tage på af fodtøj hopper i deres converse. Det gør folk selvfølgelig kun fordi det holder 100. Det ødelægger bare alt liren ved selv at gå i dem. Min pointe med indlæget er at der faktisk er kommet nogle ret fede alternativer. Bland andet Shoe The Bear har nogle rigtige fede sneaks, som jeg også selv har et par af i gadaroben. Jeg købte dem i sommers og jeg er meget glader for dem end mine converse, for dem har jeg næsten for mig selv :P

Men hvad siger i holder converse stadig eller skal vi kigge efter alternativer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar